Korsika

14-ti denní výlet na Korsiku.
Jako dopravní prostředek bylo použito auto a trajekt.

1. den
    Odjezd byl v ranních hodinách. Jako první jsme zamířili do Rakouska na „Glosgluckner Hochalpen Strase“. Odtud jsme po dálnici pokračovali až do Itálie. V noci někdy kolem 1 hodiny, když už na mě, jakožto řidiče, padla únava, jsem zajel na dálniční odpočívadlo, kde jsme přespali až do rána.
  2. den
    Po noci strávené na sedačce za volantem, jsem se ráno probudil pěkně rozlámaný. Po snídani jsme pokračovali v cestě k jezeru “Lado di Garde“, kde jsme navštívili hrad Sirmione. Po prohlídce a odlovu jedné kešky jsme pokračovali do Florencie, kde jsme zůstali až do večera a pak se přesunuli do přístavního města Livorno, kde jsme přespali.

3.den
Ráno jsme se nalodili na trajekt, který nás převezl na Korsiku. A vyrazili jsme rovnou až do kempu, kde jsme měli zajištěn bungalov.

Poslední den jsme se sbalili, odevzdali klíče od bungalovu a přesunuli se do města, kde jsme ještě koupili nějaké ty suvenýry, jelikož jsme měli dostatek času, než nám odplouval trajekt zpátky do Itálie. V Itálii jsme si udělali ještě menší procházku po městě, poslal jsem nějaký pohled domů a pak jsme vyrazili skoro non-stop až domů.

Cache: 1Para on the road: in Corsica 2 @Bavella | Capo Pertusatu | Lionrock | Chapelle Saint Alexis | U Paradisu | Die Schatzinsel / L’île au trésor | Les premiers Grecs / The first Greek | TOUR DE LOSSE | Moulin Mattei | Mistery Church – somewhere around Nonza – | Les 2 côtes du Cap | Cascade des Anglais – Wasserfälle der Engländer | Fontaine du Aghjola | La pietra | Nice View – D81 | SAPARA MURATA

no images were found

Lukas.K (admin)

Rád cestuji a poznávám nová místa. Baví mě fotografování, cyklistika a geocaching. A miluju kvalitní čerstvou kávičku. :-))